Бігова доріжка Citysports складна з аудіосистемою, до 12 км/год, 110 кг (29245)
Я більше ніколи в житті не замовлятиму тут техніку!!!
Я такого обслуговування ще не бачила, -10000 в трубу.
Замовила бігову доріжку, за один день зламалась, згорів акамулятор, передзвонила до них, сказали що зремонтують і відправлять, я відправила їм на ремонт бігової доріжки, з ремонтували і відправили мені, включаю, а воно не працює, знову дзвоню, щоб вияснити цю причину, і навіщо вони відправили мені зламаний, вони скинули трубку і заблокували мене, поки я не почала дзвонити з інших номерів, в решті додзвонилась, більше почала з ними розбиратись, вони сказали що передзвонять, так і не передзвонили, чекала тиждень майже (і я дзвонила також, кидали мене в ігнор) і тут я попадаю на дзвінок, так розумію старшого менеджера, який сказали, що відправлять нову бігову доріжку, дорожчу, так як повернути кошти вони не можуть, відправляють дорожчу бігову доріжку, і вона зламана, від неї йде такий звук як реально генератор, відправляю їм відео, вони кажуть так, все вірно, це дуже погано, зараз вияснимо і зателефонуємо, а знову тиждень ігнору і навіть не відповідають до мене
Найгірший магазин! Замовила я 3 серпня електросамокат дитині на ДН,яке мало бути 8 серпня. Мені передзвонили,уточнили модель і чи я оплатила. Так як це була субота,сказали,що в пн бухгалтер перевірить оплату. В пн інформації ніякої,у вівторок дзвоню сама,виявляється ніхто нічого не знає,чи пройшла оплата,тому самокат не відправили ще. На сайті замовлення анульоване,а гроші з картки списало! Пообіцяли відправити ввечері. 8 числа всі чекають на самокат,а виявляється його ще не відправили,бо вони не знають ,чи надійшли гроші.Нарешті відправили самокат і ми з запізненням подарували його дитині . Модель прийшла інша,але ми закрили на це очі.Наступного дня дитина каталась на електросамокаті і ввечері кермо заклинило,перестало повертатись в ліву сторону,тільки вправо. Я передзвонила в магазин. Хотіла повернути бракований самокат. Мені сказали відправити його на сервіс за свій рахунок. Я відмовилась,оскільки це не наша вина,за один день неможливо поламати електросамокат. Я хотіла повернути свої гроші за неякісну річ. За словами менеджера,ми повинні відправити на сервіс,а там подивляться і скажуть вердикт,і тоді вирішать,що робити далі. Я погодилась. Так от,що вони зробили-взяли і з ремонту відправили мені той самокат назад,не передзвонили,не уточнили причини поломки,рішення проблеми,просто тупо відправили мені його назад,і я маю знову оплачувати пересилку!Я декілька разів уточняла,що мені не потрібний поламаний і ремонтований самокат,такого добра на олх повно,я оплатила новий самокат!Мною написана скарга в Держспоживслужбу,готується скарга в податкову,оскільки мені не видали ні чеків,ні іншої документації.
Бігова доріжка Citysports складна з аудіосистемою, до 12 км/год, 110 кг (29245)
Я більше ніколи в житті не замовлятиму тут техніку!!!
Я такого обслуговування ще не бачила, -10000 в трубу.
Замовила бігову доріжку, за один день зламалась, згорів акамулятор, передзвонила до них, сказали що зремонтують і відправлять, я відправила їм на ремонт бігової доріжки, з ремонтували і відправили мені, включаю, а воно не працює, знову дзвоню, щоб вияснити цю причину, і навіщо вони відправили мені зламаний, вони скинули трубку і заблокували мене, поки я не почала дзвонити з інших номерів, в решті додзвонилась, більше почала з ними розбиратись, вони сказали що передзвонять, так і не передзвонили, чекала тиждень майже (і я дзвонила також, кидали мене в ігнор) і тут я попадаю на дзвінок, так розумію старшого менеджера, який сказали, що відправлять нову бігову доріжку, дорожчу, так як повернути кошти вони не можуть, відправляють дорожчу бігову доріжку, і вона зламана, від неї йде такий звук як реально генератор, відправляю їм відео, вони кажуть так, все вірно, це дуже погано, зараз вияснимо і зателефонуємо, а знову тиждень ігнору і навіть не відповідають до мене
02.12.2024
Найгірший магазин! Замовила я 3 серпня електросамокат дитині на ДН,яке мало бути 8 серпня. Мені передзвонили,уточнили модель і чи я оплатила. Так як це була субота,сказали,що в пн бухгалтер перевірить оплату. В пн інформації ніякої,у вівторок дзвоню сама,виявляється ніхто нічого не знає,чи пройшла оплата,тому самокат не відправили ще. На сайті замовлення анульоване,а гроші з картки списало! Пообіцяли відправити ввечері. 8 числа всі чекають на самокат,а виявляється його ще не відправили,бо вони не знають ,чи надійшли гроші.Нарешті відправили самокат і ми з запізненням подарували його дитині . Модель прийшла інша,але ми закрили на це очі.Наступного дня дитина каталась на електросамокаті і ввечері кермо заклинило,перестало повертатись в ліву сторону,тільки вправо. Я передзвонила в магазин. Хотіла повернути бракований самокат. Мені сказали відправити його на сервіс за свій рахунок. Я відмовилась,оскільки це не наша вина,за один день неможливо поламати електросамокат. Я хотіла повернути свої гроші за неякісну річ. За словами менеджера,ми повинні відправити на сервіс,а там подивляться і скажуть вердикт,і тоді вирішать,що робити далі. Я погодилась. Так от,що вони зробили-взяли і з ремонту відправили мені той самокат назад,не передзвонили,не уточнили причини поломки,рішення проблеми,просто тупо відправили мені його назад,і я маю знову оплачувати пересилку!Я декілька разів уточняла,що мені не потрібний поламаний і ремонтований самокат,такого добра на олх повно,я оплатила новий самокат!Мною написана скарга в Держспоживслужбу,готується скарга в податкову,оскільки мені не видали ні чеків,ні іншої документації.
19.08.2024