Найгірший магазин! Замовила я 3 серпня електросамокат дитині на ДН,яке мало бути 8 серпня. Мені передзвонили,уточнили модель і чи я оплатила. Так як це була субота,сказали,що в пн бухгалтер перевірить оплату. В пн інформації ніякої,у вівторок дзвоню сама,виявляється ніхто нічого не знає,чи пройшла оплата,тому самокат не відправили ще. На сайті замовлення анульоване,а гроші з картки списало! Пообіцяли відправити ввечері. 8 числа всі чекають на самокат,а виявляється його ще не відправили,бо вони не знають ,чи надійшли гроші.Нарешті відправили самокат і ми з запізненням подарували його дитині . Модель прийшла інша,але ми закрили на це очі.Наступного дня дитина каталась на електросамокаті і ввечері кермо заклинило,перестало повертатись в ліву сторону,тільки вправо. Я передзвонила в магазин. Хотіла повернути бракований самокат. Мені сказали відправити його на сервіс за свій рахунок. Я відмовилась,оскільки це не наша вина,за один день неможливо поламати електросамокат. Я хотіла повернути свої гроші за неякісну річ. За словами менеджера,ми повинні відправити на сервіс,а там подивляться і скажуть вердикт,і тоді вирішать,що робити далі. Я погодилась. Так от,що вони зробили-взяли і з ремонту відправили мені той самокат назад,не передзвонили,не уточнили причини поломки,рішення проблеми,просто тупо відправили мені його назад,і я маю знову оплачувати пересилку!Я декілька разів уточняла,що мені не потрібний поламаний і ремонтований самокат,такого добра на олх повно,я оплатила новий самокат!Мною написана скарга в Держспоживслужбу,готується скарга в податкову,оскільки мені не видали ні чеків,ні іншої документації.
Найгірший магазин! Замовила я 3 серпня електросамокат дитині на ДН,яке мало бути 8 серпня. Мені передзвонили,уточнили модель і чи я оплатила. Так як це була субота,сказали,що в пн бухгалтер перевірить оплату. В пн інформації ніякої,у вівторок дзвоню сама,виявляється ніхто нічого не знає,чи пройшла оплата,тому самокат не відправили ще. На сайті замовлення анульоване,а гроші з картки списало! Пообіцяли відправити ввечері. 8 числа всі чекають на самокат,а виявляється його ще не відправили,бо вони не знають ,чи надійшли гроші.Нарешті відправили самокат і ми з запізненням подарували його дитині . Модель прийшла інша,але ми закрили на це очі.Наступного дня дитина каталась на електросамокаті і ввечері кермо заклинило,перестало повертатись в ліву сторону,тільки вправо. Я передзвонила в магазин. Хотіла повернути бракований самокат. Мені сказали відправити його на сервіс за свій рахунок. Я відмовилась,оскільки це не наша вина,за один день неможливо поламати електросамокат. Я хотіла повернути свої гроші за неякісну річ. За словами менеджера,ми повинні відправити на сервіс,а там подивляться і скажуть вердикт,і тоді вирішать,що робити далі. Я погодилась. Так от,що вони зробили-взяли і з ремонту відправили мені той самокат назад,не передзвонили,не уточнили причини поломки,рішення проблеми,просто тупо відправили мені його назад,і я маю знову оплачувати пересилку!Я декілька разів уточняла,що мені не потрібний поламаний і ремонтований самокат,такого добра на олх повно,я оплатила новий самокат!Мною написана скарга в Держспоживслужбу,готується скарга в податкову,оскільки мені не видали ні чеків,ні іншої документації.
19.08.2024