Общие характеристики | |
Производитель | Forse |
Тип
|
стартерный, необслуживаемый |
Назначение
|
для легковых автомобилей |
Исполнение корпуса
|
европейский |
Технология
|
кальциевый (Ca/Ca) |
Емкость
|
65 Ач |
Пусковой ток EN
|
640 А |
Напряжение
|
12 В |
Клеммы | |
Тип клемм
|
конические стандартные (Euro); «+» 19.5 мм, «-» 17.9 мм |
Размещение клемм
|
стандартное |
Полярность
|
прямая («+» слева) |
Прочее | |
Дополнительно
|
ручка для переноски |
Крепление
|
нижнее (днищевое) |
Размеры (ДхШхВ) | 242х175х190 мм |
Вес | 16.7 кг |
Предупреждение | Производство Westa. Существует подобная ТМ производства Ista. Завод производителя уточняйте у продавца. |
* Характеристики и комплектация могут изменяться производителем без уведомления. Перед заказом уточните информацию у менеджера выбранного магазина.
Магазины для покупки
- Наличные в магазине
- Наличные курьеру
- Картой на сайте
- Картой в магазине
- Картой курьеру
- Наложенным платежом
- Банковским переводом
- Предоплата не требуется
Отзывы о товаре
Опыт использования
несколько месяцев
Плюсы
Ціна на момент придбання була трохи завищеною але ще у межах прийнятного - 2000 грн. Зараз бачу вже на 50% більше у всіх. То ж це був плюс, зараз це теж мінус.
Минусы
Реальні недоліки та мінуси: вага... немає і близько 16.7 кг у 65Аг версії. Та ще й хитровидумано написано "вес НЕ более 16.7 кг" (так, москальскою!), А насправді вага лише 15.8 кг. Це натуральний обман та неподобство. Другий мінус із суттєвих який витікає з 1го: пусковий струм. Всі ж бачили прилади для тестування АКБ? От я такий маю бо володію кількома ТЗ та АКБ відповідно і цей прилад на брендових дорогих АКБ нових видає дуже близькі ТТХ до заявлених. А на цьому - ні! Замість 640А які намальовані - "лише" 600А. Так, це достатньо для всіх та всього. Але ж такий АКБ береться із урахуванням старіння, бо зараз би і 50Аг вистачило та 480А. Але ж за 3-4 роки стане -50%. То ж від 600А залишиться вже 300А і взимку комусь не вистачить, а при неповному заряді - точно не вистачить! Ось і пишіть чесно - 600А (макс). Ємність вже не заміряв, думаю, що й так зрозуміло - скоріше за все нема тих 65Аг. А у брендового Energizer було навіть більше на 2 Аг у нового.
Общее впечатление
З мілких недоліків - ручка кришки для перенесення слабка. Якщо (а це точно) вона вам заважатиме закривати клеми, та Ви її підріжете - вона стане занадто слабка і переносити вже АКБ на неї не можна.
Але загалом, поки нова батарея - працює справно, поки що нарікань на це немає. Якщо буде служити не менше за попередній А-Мега 62 Ультра (6 років), то напишу більш позитивно про цю АКБ.