Взял сегодня мясорубку Tefal в этом магазине.Самые положительные впечатления от работы персонала.Все открыли, проверили комплектацию, погоняли на разных режимах и всё это без просьб и напоминаний от меня.Имел отрицательный опыт в этом от других компаний, например Stilus.Denike за персонал ставлю 5+. Большое спасибо!
Нам приємно, що Ви високо оцінили рівень роботи в нашому магазині. Дякуємо за відгук та чекаємо ще за покупками!
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Не перший раз вже замовляємо у магазині. Все було чудово, але останнього разу замовляли телевізор: при оформленні по телефону консультував хлопець, все добре, ніяких зауважень, дякую.
А ось пізніше, для уточнення деталей з доставки, спілкувалися з дівчиною по телефону, поводила себе так, наче подзвонили до неї додому, ніякої ввічливості, грубо та неприємно. Враження після розмови зменшили лише хлопці, що привезли товар, з усім підказали та допомогли 10/10!
Дякуємо, що поділилися враженнями про звернення в наш магазин. Ваші зауваження взяли до уваги. Сподіваємося, наступне замовлення в нашому магазині пройде ідеально, звертайтесь!
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Замовляла павербанк. Відреагували на повідомлення дуже швидко, одразу зателефонували, але мені не надали повної зрозумілої для мене відповіді на моє питання стосовно характеристик. Також при отриманні замовлення не знайшла в коробці інструкцію для експлуатації павербанку, гарантійного талону. Знову прийшлося шукати усі відповіді в інтернеті😞
Дякуємо за зворотній зв'язок. Ваше замовлення в базі даній, в разі чого по гарантії звертатись до магазину.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Цены ниже чем у конкурентов на аналогичный товар, но очень медленное обслуживание в точке выдачи, пришлось ждать минут 30, хотя перед нами был один клиент. Было бы неплохо добавить персонал
Не перший раз користуюся цим магазином. Дуже приємні враження. Ціни нижче конкурентів. Завжди знайдуть компроміс, та підуть на зустріч клієнту. Замовляв Стайлер для дружини. Все влаштувало. Дякую.
Дякую за виконання замовлення № 884819. Отримав, включив у відділенні НП - тен працює. Усі інші функції та режими роботи перевіримо в ході експлуатації. Згоден з попереднім покупцем - недостаток, що нема можливості оплатити карткою та й двічі по 2% платити не комельфо. Та й з оформленням гарантійного талона чехерда повна. До того ж мені перслали на ВАЙБЕР посилання (за номером мого замовлення) на електронну версію гарантійного талона зовсім на інший товар і на ім'я якоїсь дівчини.
При тому що на сайті я вводив прізвище, при дзвінку перепитали і неправильно записали. Думав відсилати назад, якби це була помилка мені, а не дружині. По блендері, термінам зауважень немає
Ціною, спілкуванням та терміном відправки задоволена. Але вже другий раз товар надсілають з незаповненим гарантійним талоном. Відправляти назад талон для заповнення, а потім знов їхати його забирати дуже не вигідно якщо живеш в селі і до НП їхати 30 км, а з укрпоштою магазин не співпрацює. Це дуже незручно.
Дякуємо за гарне обслуговування! Менеджери дуже відповідальні та чемні! Купляли комплексно техніку на кухню, менеджери порадили яка краще, навіть зробили знижку! Ми задоволенні з чоловіком, дякуємо!
Вдячні за замовлення та зворотній зв'язок! Нам дуже приємно читати гарні відгуки про роботу наших менеджерів!
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Замовляла декілька позицій побутової техніки для кухні і дуже задоволена що обрала цей магазин. Все пройшло швидко, товар якісний. Менеджери ввічливі та надали відповіді на мої запитання щодо різниці по моделях. Дякую за вашу роботу :)
Заказ: Вбудована посудомийна машина Bosch SMV4HVX32E
В магазине цены на один и тот же товар могут меняться несколько раз в день.
На сайте написано "забери сегодня", а по факту приходится ждать 2 недели. Плюс необходима предоплата! Такое было не однократно.
За годы работы вежливость продавцов консультантов была утрачена.
Иногда здесь покупать просто выгодно.
Автоматична переоцінка проходить декілька разів на день, щоб ціни були актуальні. Вважаємо, це тільки плюсом.
На коштовні товари мінімальна передплата завжди була потрібна, це звичайна практика інтернет-магазинів.
Щодо термінів, то вони варіюються і точний термін називає менеджер при уточненні замовлення. Клієнт вже вирішує чекати йому чи ні.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Замовляла телевізор на подарунок. Залишилась дуже задоволена. Ціна максимально приємна, нижча ніж в багатьох інших магазинах. Менеджер зв'язався швидко, товар отримала швидко. Буду звертатися ще!!)
Нам дуже приємно, що Ви залишились задоволені товаром та нашим обслуговуванням! Звертайтесь ще!
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
В цілому магазин непоганий, хороші ціни, але ще є над чим працювати.
Замовлення 828893
Замовив 22 числа, обіцяли привести у вівторок середу наступної неділі, по факту привезли у пʼятницю. Замовляв доставку на адресу (+300 гривень) Обіцяли зателефонувати за кілька годин до виїзду,по факту дзвоник «Вам через 40 хвилин привезуть замовлення» серед робочого дня.
Відмовився від доставки, забрав самостійно.
Радість покупки з магазину Denika зашкалює! Мультиварка Rotex RMC505-B Excellence - просто неймовірна знахідка! Її функціональність і якість вражають. З цією мультиваркою готувати стало ще легше і приємніше. Чудовий вибір програм та налаштувань дозволяє приготувати різноманітні страви зі смаком і насолодою. Дякую магазину Denika за оперативну доставку та високий рівень обслуговування. Відтепер мої кулінарні експерименти будуть ще більшими та успішними! Всім рекомендую!
Сподіваємося ваш відгук буде корисним іншим нашим клієнтам! Дякуємо за інформативний зворотній зв'язок!
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Вирішила замовити павербанк, на них приємно здивувала ціна (на багато моделей нижче, ніж в інших магазинах Харкова). Купувала BASEUS Bipow Digital Display PPDML-K01, можу рекомендувати - досить велика ємність за дуже бюджетну суму. Менеджери зв'язалися швидко, дуже порадували ввічливість та увіжність співробітників, оперативність доставки, а також якість товару. Дякую співробітникам магазину, рекомендую)
Нам приємно, що Ви залишились задоволені товаром та нашим обслуговуванням! Дякуємо за корисний відгук!
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Замовляла у цьому магазині ноутбук Dell Inspiron 3511. Менеджер дуже швидко зв'язався, забезпечили своєчасну доставку, товар у повному порядку та відповідає опису. Дякую менеджерам за компетентність та ввічливість) Планую в найближчому майбутньому робити інші покупки тут, рекомендую!
Дуже приємно отримати ваш позитивний відгук про звернення в наш магазин! Вже чекаємо на нову зустріч!
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Купували у цьому магазині смартфон для дитини 17,05,23. № 809408. Вибрали на сайті Denika де вказані характеристики телефону Redme 11s. При замовленні та спілкуванні зі співробітником
уточнили ті моменти, які були важливі NFC, 8/128gb і т.д. Співробітник запевнив, що все те, що для нас важливо з тех.характеристик, є в цьому телефоні.
Телефон з магазину забирав дитина, я зміг прибути додому лише через 1,5 міс., телефон виявився не відповідає характеристикам, які ми уточнювали.
При зверненні на заміну телефону можна з моєю доплатою. Мені відповіли що товар взагалі може прийти інший і що може помилилися, але міняти не будуть.
Раніше купував у цьому магазині і радив знайомим, зараз магазин Denika дуже змінився на гірший бік. Зараз дивився відгуки на цей магазин і бачу, що це
у них не одиничний випадок, люди стикалися з таким самим ще з 2022 року. Це як? виходить Denika знає за невідповідність товарів, але не реагує, тобто магазин займається обманом.
Будьте уважні !!!
Доброго дня, дякуємо за детальний відгук про наш інтернет магазин. Ви отримали товар 17,05,23, як і пишите на той момент у вас не було претензій по функціоналу товара. 28.06.23 ви виявили, що немає функції NFC та вимагали обміняти телефон. Вам пояснили, що заміна товару може бути тільки в період 14 днів після того як Ви забрали телефон. А Ви звернулися через 1,5 місяця грубо кажучи. Так, можливо там немає тієї функції, хоча це тільки з ваших слів. Але виникає питання, чому ви тільки зараз про це згадали. Ми попереджуємо своїх клієнтів, щоб товар перевіряли при отриманні, та якщо він не підходить відмовлялись від нього. Але ви проігнорували наші вимоги судячи по відгуку. Нажаль товар, який був у використанні та не має товарного вигляду, прийняти на повернення ми не можемо згідно чинного законодавства.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
6.12.21 приобретена проводная гарнитура HyperX Cloud Alpha S Blackout.Гарантия 24 месяца.В апреле 2023г. у гарнитуры вышел из строя левый наушник.В магазине заявили,что не занимаются вопросами гарантии и пользователь должен решать вопрос самостоятельно.На вебсайте магазина есть раздел "Гарантия" и номера телефонов службы "Отдел рекламаций".Отдел не существует,есть менеджер по сервисным вопросам (рекламациям)-Максим,которому передадут заявку и он свяжется.15.04 отвез в магазин,откуда их отправят на экспертизу.Сотрудник магазина, оформлявший приём ,заверил меня,что результат в течение 30кал дней-перезвонят из магазина.Никто не перезвонил.Сам звонил в магазин,но информации не получил-мне сказали,что менеджер по сервисным вопросам свяжется со мной в течение суток.Никто не связался.Во время моего,очередного,звонка выяснил,что случай признан гарантийным и гарнитура находится в сервисном центре на ремонте,но,нужно подождать ещё неделю,так как в сервисе ожидают поставку необходимых деталей.Через неделю,я вновь перезвонил и узнал-ремонт,всё ещё,не выполнен.Замена гарнитуры на новую или возврат денег магазином не рассматривается,так как "выполняется гарантийный ремонт".На 46день магазин сообщил,что проблема наушников-заводской брак,ремонту не подлежит.Предложили вернуть деньги или выбрать аналогичный товар на замену.Такие же наушники были в наличии,решил перезвонить и уточнить.Оператор подтвердил.Максим на мое предложение поменять наушники на такие же-ответил, что наушников нет. Страница с ними была удалена с сайта.Нашел аналогичные,отличие было в цвете.Поехал в магазин.По пути позвонил менеджер из магазина и спросил по вчерашнему звонку о наушниках,удаленных с сайта и оформил заказ.На входе стояла витрина с наушниками,на которой были оба варианта.Показал акт о взятии наушников на гарантийный ремонт.Объяснил, что хочу поменять на аналогичные.Сообщили,что выбранные мной наушники стоят 5499 и их могут поменять с доплатой.Витринный вариант не продается.После этого показал смс с номером заказа и они начали оформлять с витрины
6.12.21 приобретена проводная гарнитура HyperX Cloud Alpha S Blackout.Гарантия 24 месяца.В апреле 2023г. у гарнитуры вышел из строя левый наушник.В магазине заявили,что не занимаются вопросами гарантии и пользователь должен решать вопрос самостоятельно.На вебсайте магазина есть раздел "Гарантия" и номера телефонов службы "Отдел рекламаций".Отдел не существует,есть менеджер по сервисным вопросам (рекламациям)-Максим,которому передадут заявку и он свяжется.15.04 отвез в магазин,откуда их отправят на экспертизу.Сотрудник магазина, оформлявший приём ,заверил меня,что результат в течение 30кал дней-перезвонят из магазина.Никто не перезвонил.Сам звонил в магазин,но информации не получил-мне сказали,что менеджер по сервисным вопросам свяжется со мной в течение суток.Никто не связался.Во время моего,очередного,звонка выяснил,что случай признан гарантийным и гарнитура находится в сервисном центре на ремонте,но,нужно подождать ещё неделю,так как в сервисе ожидают поставку необходимых деталей.Через неделю,я вновь перезвонил и узнал-ремонт,всё ещё,не выполнен.Замена гарнитуры на новую или возврат денег магазином не рассматривается,так как "выполняется гарантийный ремонт".На 46день магазин сообщил,что проблема наушников-заводской брак,ремонту не подлежит.Предложили вернуть деньги или выбрать аналогичный товар на замену.Такие же наушники были в наличии,решил перезвонить и уточнить.Оператор подтвердил.Максим на мое предложение поменять наушники на такие же-ответил, что наушников нет. Страница с ними была удалена с сайта.Нашел аналогичные,отличие было в цвете.Поехал в магазин.По пути позвонил менеджер из магазина и спросил по вчерашнему звонку о наушниках,удаленных с сайта и оформил заказ.На входе стояла витрина с наушниками,на которой были оба варианта.Показал акт о взятии наушников на гарантийный ремонт.Объяснил, что хочу поменять на аналогичные.Сообщили,что выбранные мной наушники стоят 5499 и их могут поменять с доплатой.Витринный вариант не продается.После этого показал смс с номером заказа и они начали оформлять с витрины
Доброго дня! Ви пишите, що зверталися до нас за замовленням 619581, в нашій базі даних вас як клієнта немає. За цим замовленням ми спілкувалися з іншою людиною і ви до цього замовлення не маєте жодного відношення. А тому вважаємо даний відгук не правдивим. Бо всі питання по цьому замовленню були вирішені і клієнт, який звертався, претензій не мав. З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
По замовленню все норм, та дуже бентежить чому магазин продає техніку яку виробляє країна вбивця ?! Я на жаль теж не своєчасно це помітила, замовлення б не було.
Замовлення приймається українською мовою, а товар продається російський, ну так собі..
Товари знаходяться на складах постачальників. Ми не маємо змоги перевіряти країну виробництва всіх товарів. Дякуємо за зворотній зв'язок.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
ціна нижче ніж у конкурентів, за це +, але задекларували вагу 30кг, доставка НП 140грн (переплата 40грн), вага реальна мала десь 5 кг, а об`ємна 8,5кг. За таку лояльність до клієнтів мінус
Доброго дня, дякуємо за детальний відгук про наш інтернет магазин. Ви звернулися до нас 3 березня 2023 року, вас зацікавив товар Пральна машина Samsung WW70T3020BW/UA. На той момент вона була в наявності, але ви сказали, що ще думатимете. Потім ви передзвонили 4.03 та уточнювали інформацію вже за іншою моделлю, яка була під замовлення. У вихідні дні магазин працює тільки на прийом замовлень, оскільки склади вихідні, ця інформація є на сайті. Вважаємо ваше висловлювання "торгуєте повітрям" не виправданим. Дякуємо за увагу.
З повагою, Алла, керівник відділу контролю якості DENIKA.UA
Взял сегодня мясорубку Tefal в этом магазине.Самые положительные впечатления от работы персонала.Все открыли, проверили комплектацию, погоняли на разных режимах и всё это без просьб и напоминаний от меня.Имел отрицательный опыт в этом от других компаний, например Stilus.Denike за персонал ставлю 5+. Большое спасибо!
25.10.2024
Не перший раз вже замовляємо у магазині. Все було чудово, але останнього разу замовляли телевізор: при оформленні по телефону консультував хлопець, все добре, ніяких зауважень, дякую.
А ось пізніше, для уточнення деталей з доставки, спілкувалися з дівчиною по телефону, поводила себе так, наче подзвонили до неї додому, ніякої ввічливості, грубо та неприємно. Враження після розмови зменшили лише хлопці, що привезли товар, з усім підказали та допомогли 10/10!
12.08.2024
Замовляла павербанк. Відреагували на повідомлення дуже швидко, одразу зателефонували, але мені не надали повної зрозумілої для мене відповіді на моє питання стосовно характеристик. Також при отриманні замовлення не знайшла в коробці інструкцію для експлуатації павербанку, гарантійного талону. Знову прийшлося шукати усі відповіді в інтернеті😞
25.06.2024
Цены ниже чем у конкурентов на аналогичный товар, но очень медленное обслуживание в точке выдачи, пришлось ждать минут 30, хотя перед нами был один клиент. Было бы неплохо добавить персонал
11.01.2024
Не перший раз користуюся цим магазином. Дуже приємні враження. Ціни нижче конкурентів. Завжди знайдуть компроміс, та підуть на зустріч клієнту. Замовляв Стайлер для дружини. Все влаштувало. Дякую.
04.01.2024
Дякую за виконання замовлення № 884819. Отримав, включив у відділенні НП - тен працює. Усі інші функції та режими роботи перевіримо в ході експлуатації. Згоден з попереднім покупцем - недостаток, що нема можливості оплатити карткою та й двічі по 2% платити не комельфо. Та й з оформленням гарантійного талона чехерда повна. До того ж мені перслали на ВАЙБЕР посилання (за номером мого замовлення) на електронну версію гарантійного талона зовсім на інший товар і на ім'я якоїсь дівчини.
22.12.2023
Плохо, что
Нет возможности оплатить картой. А 2 процента - много.
22.11.2023
При тому що на сайті я вводив прізвище, при дзвінку перепитали і неправильно записали. Думав відсилати назад, якби це була помилка мені, а не дружині. По блендері, термінам зауважень немає
04.11.2023
Ціною, спілкуванням та терміном відправки задоволена. Але вже другий раз товар надсілають з незаповненим гарантійним талоном. Відправляти назад талон для заповнення, а потім знов їхати його забирати дуже не вигідно якщо живеш в селі і до НП їхати 30 км, а з укрпоштою магазин не співпрацює. Це дуже незручно.
27.10.2023
Дякуємо за гарне обслуговування! Менеджери дуже відповідальні та чемні! Купляли комплексно техніку на кухню, менеджери порадили яка краще, навіть зробили знижку! Ми задоволенні з чоловіком, дякуємо!
14.09.2023
Замовляла декілька позицій побутової техніки для кухні і дуже задоволена що обрала цей магазин. Все пройшло швидко, товар якісний. Менеджери ввічливі та надали відповіді на мої запитання щодо різниці по моделях. Дякую за вашу роботу :)
12.09.2023
В магазине цены на один и тот же товар могут меняться несколько раз в день.
На сайте написано "забери сегодня", а по факту приходится ждать 2 недели. Плюс необходима предоплата! Такое было не однократно.
За годы работы вежливость продавцов консультантов была утрачена.
Иногда здесь покупать просто выгодно.
30.08.2023
Замовляла телевізор на подарунок. Залишилась дуже задоволена. Ціна максимально приємна, нижча ніж в багатьох інших магазинах. Менеджер зв'язався швидко, товар отримала швидко. Буду звертатися ще!!)
29.08.2023
Отличный магазин доставили всё вовремя, товар отличный, рекомендую
17.08.2023
Заказывал повербанк. Отправили в этот же день. Товар совпадает с описанием. Спасибо за оперативность и обслуживание. Лайк
17.08.2023
10 з 10.
Якісний товар, зручна точка видачі та кваліфіковані співробітники. І це все за найнижчою ціною.
14.08.2023
В цілому магазин непоганий, хороші ціни, але ще є над чим працювати.
Замовлення 828893
Замовив 22 числа, обіцяли привести у вівторок середу наступної неділі, по факту привезли у пʼятницю. Замовляв доставку на адресу (+300 гривень) Обіцяли зателефонувати за кілька годин до виїзду,по факту дзвоник «Вам через 40 хвилин привезуть замовлення» серед робочого дня.
Відмовився від доставки, забрав самостійно.
01.08.2023
Радість покупки з магазину Denika зашкалює! Мультиварка Rotex RMC505-B Excellence - просто неймовірна знахідка! Її функціональність і якість вражають. З цією мультиваркою готувати стало ще легше і приємніше. Чудовий вибір програм та налаштувань дозволяє приготувати різноманітні страви зі смаком і насолодою. Дякую магазину Denika за оперативну доставку та високий рівень обслуговування. Відтепер мої кулінарні експерименти будуть ще більшими та успішними! Всім рекомендую!
26.07.2023
Вирішила замовити павербанк, на них приємно здивувала ціна (на багато моделей нижче, ніж в інших магазинах Харкова). Купувала BASEUS Bipow Digital Display PPDML-K01, можу рекомендувати - досить велика ємність за дуже бюджетну суму. Менеджери зв'язалися швидко, дуже порадували ввічливість та увіжність співробітників, оперативність доставки, а також якість товару. Дякую співробітникам магазину, рекомендую)
26.07.2023
Покупал Мото косу. Быстро отправили, всё без повреждений и комплектно. Работает отлично. Услугами доволен, могу рекомендовать сайт.
26.07.2023
Замовляла у цьому магазині ноутбук Dell Inspiron 3511. Менеджер дуже швидко зв'язався, забезпечили своєчасну доставку, товар у повному порядку та відповідає опису. Дякую менеджерам за компетентність та ввічливість) Планую в найближчому майбутньому робити інші покупки тут, рекомендую!
17.07.2023
Купували у цьому магазині смартфон для дитини 17,05,23. № 809408. Вибрали на сайті Denika де вказані характеристики телефону Redme 11s. При замовленні та спілкуванні зі співробітником
уточнили ті моменти, які були важливі NFC, 8/128gb і т.д. Співробітник запевнив, що все те, що для нас важливо з тех.характеристик, є в цьому телефоні.
Телефон з магазину забирав дитина, я зміг прибути додому лише через 1,5 міс., телефон виявився не відповідає характеристикам, які ми уточнювали.
При зверненні на заміну телефону можна з моєю доплатою. Мені відповіли що товар взагалі може прийти інший і що може помилилися, але міняти не будуть.
Раніше купував у цьому магазині і радив знайомим, зараз магазин Denika дуже змінився на гірший бік. Зараз дивився відгуки на цей магазин і бачу, що це
у них не одиничний випадок, люди стикалися з таким самим ще з 2022 року. Це як? виходить Denika знає за невідповідність товарів, але не реагує, тобто магазин займається обманом.
Будьте уважні !!!
29.06.2023
6.12.21 приобретена проводная гарнитура HyperX Cloud Alpha S Blackout.Гарантия 24 месяца.В апреле 2023г. у гарнитуры вышел из строя левый наушник.В магазине заявили,что не занимаются вопросами гарантии и пользователь должен решать вопрос самостоятельно.На вебсайте магазина есть раздел "Гарантия" и номера телефонов службы "Отдел рекламаций".Отдел не существует,есть менеджер по сервисным вопросам (рекламациям)-Максим,которому передадут заявку и он свяжется.15.04 отвез в магазин,откуда их отправят на экспертизу.Сотрудник магазина, оформлявший приём ,заверил меня,что результат в течение 30кал дней-перезвонят из магазина.Никто не перезвонил.Сам звонил в магазин,но информации не получил-мне сказали,что менеджер по сервисным вопросам свяжется со мной в течение суток.Никто не связался.Во время моего,очередного,звонка выяснил,что случай признан гарантийным и гарнитура находится в сервисном центре на ремонте,но,нужно подождать ещё неделю,так как в сервисе ожидают поставку необходимых деталей.Через неделю,я вновь перезвонил и узнал-ремонт,всё ещё,не выполнен.Замена гарнитуры на новую или возврат денег магазином не рассматривается,так как "выполняется гарантийный ремонт".На 46день магазин сообщил,что проблема наушников-заводской брак,ремонту не подлежит.Предложили вернуть деньги или выбрать аналогичный товар на замену.Такие же наушники были в наличии,решил перезвонить и уточнить.Оператор подтвердил.Максим на мое предложение поменять наушники на такие же-ответил, что наушников нет. Страница с ними была удалена с сайта.Нашел аналогичные,отличие было в цвете.Поехал в магазин.По пути позвонил менеджер из магазина и спросил по вчерашнему звонку о наушниках,удаленных с сайта и оформил заказ.На входе стояла витрина с наушниками,на которой были оба варианта.Показал акт о взятии наушников на гарантийный ремонт.Объяснил, что хочу поменять на аналогичные.Сообщили,что выбранные мной наушники стоят 5499 и их могут поменять с доплатой.Витринный вариант не продается.После этого показал смс с номером заказа и они начали оформлять с витрины
02.06.2023
6.12.21 приобретена проводная гарнитура HyperX Cloud Alpha S Blackout.Гарантия 24 месяца.В апреле 2023г. у гарнитуры вышел из строя левый наушник.В магазине заявили,что не занимаются вопросами гарантии и пользователь должен решать вопрос самостоятельно.На вебсайте магазина есть раздел "Гарантия" и номера телефонов службы "Отдел рекламаций".Отдел не существует,есть менеджер по сервисным вопросам (рекламациям)-Максим,которому передадут заявку и он свяжется.15.04 отвез в магазин,откуда их отправят на экспертизу.Сотрудник магазина, оформлявший приём ,заверил меня,что результат в течение 30кал дней-перезвонят из магазина.Никто не перезвонил.Сам звонил в магазин,но информации не получил-мне сказали,что менеджер по сервисным вопросам свяжется со мной в течение суток.Никто не связался.Во время моего,очередного,звонка выяснил,что случай признан гарантийным и гарнитура находится в сервисном центре на ремонте,но,нужно подождать ещё неделю,так как в сервисе ожидают поставку необходимых деталей.Через неделю,я вновь перезвонил и узнал-ремонт,всё ещё,не выполнен.Замена гарнитуры на новую или возврат денег магазином не рассматривается,так как "выполняется гарантийный ремонт".На 46день магазин сообщил,что проблема наушников-заводской брак,ремонту не подлежит.Предложили вернуть деньги или выбрать аналогичный товар на замену.Такие же наушники были в наличии,решил перезвонить и уточнить.Оператор подтвердил.Максим на мое предложение поменять наушники на такие же-ответил, что наушников нет. Страница с ними была удалена с сайта.Нашел аналогичные,отличие было в цвете.Поехал в магазин.По пути позвонил менеджер из магазина и спросил по вчерашнему звонку о наушниках,удаленных с сайта и оформил заказ.На входе стояла витрина с наушниками,на которой были оба варианта.Показал акт о взятии наушников на гарантийный ремонт.Объяснил, что хочу поменять на аналогичные.Сообщили,что выбранные мной наушники стоят 5499 и их могут поменять с доплатой.Витринный вариант не продается.После этого показал смс с номером заказа и они начали оформлять с витрины
01.06.2023
Все класно. Зв'язались одразу, однак я так зрозумів, що компанія не відправляє товари по вихідним. Товар прийшов не пошкодженим, все працює.
01.06.2023
По замовленню все норм, та дуже бентежить чому магазин продає техніку яку виробляє країна вбивця ?! Я на жаль теж не своєчасно це помітила, замовлення б не було.
Замовлення приймається українською мовою, а товар продається російський, ну так собі..
09.05.2023
все хорошо, но брать комиссию за оплату картой, это серьезный минус
26.04.2023
ціна нижче ніж у конкурентів, за це +, але задекларували вагу 30кг, доставка НП 140грн (переплата 40грн), вага реальна мала десь 5 кг, а об`ємна 8,5кг. За таку лояльність до клієнтів мінус
17.03.2023
Є в наявності на сайті, а в реальності немає. Склад не працює, ми не можемо перевірити. А зможемо перевірити через 2 дні.
Торговці повітрям.
04.03.2023
Быстро связались и быстро отправили товар, хорошая цена для наушников! Спасибо, рекомендую продавца!
12.01.2023